Herkullista,
puhdasta ja vastuullista
ruokamatkailua
Vastaavatko ruokapalvelusi kansainvälisten asiakkaiden toiveita? Oletko huomioinut kestävän kehityksen ruokamatkailussa?
Globaalit trendit muuttavat asiakkaiden toiveita. Yhä useampi matkailija tekee ostopäätöksensä vastuullisuuden ja eettisten arvojen mukaan. Vastuullisuus on tämän päivän kilpailuetu, mutta huomisen toimintaedellytys. Uskon vahvasti suomalaiseen ruokamatkailuun, sen puhtaisiin raaka-aineisiin ja tuotteisiin ja tekijöihin.
Autan yritystäsi vahvistamaan vastuullisuusosaamistasi ja olemaan edelläkävijä ruokamatkailussa. Mietitään yhdessä mitä vastuullisuus tarkoittaa juuri sinun ruokapalvelussasi ja miten teet sen näkyväksi asiakkaalle. Voit huomioida vastuullisuuden ruokapalvelussasi mm. tarjoamalla asiakkaille puhdasta suomalaista hanavettä pullotetun veden sijasta, huomioimalla satokaudet ruokalistasuunnittelussa tai lisäämällä luomutuotteiden käyttöä.
VASTUULLISUUDEN HUOMIOIMINEN AUTTAA RÄÄTÄLÖIMÄÄN MYYVEMPIÄ JA KIINNOSTAVAMPIA PALVELUITA.
PARHAASSA TAPAUKSESSA VASTUULLISUUS ON JUURI SE OSTOPÄÄTÖKSEN RATKAISEVA TEKIJÄ.
Vastuullisuus on ruokamatkailu-yritykselle aito kilpailuetu.
Onko yrityksesi jo
vientipolulla?
Jos vastaasi tulee odottamaton umpikuja tai kiinnostava risteys, autan uuden reitin etsimisessä.